sobota, 16 lipca 2016

Simple, Black

Ci, którzy mnie znają, wiedzą że walczę z czernią. Jeżeli potrzebuję ubrań bazowych, staram się wybierać te w kolorze: granatowym, szarym lub białym. Jednak tym razem złamałam własne zasady  Ta sukienka zwaliła mnie z nóg i nie byłam w stanie się jej oprzeć. Krój, wygoda, możliwość noszenia na wiele sposobów, przekonały mnie do niej w sekundę. Dodatkowo jej wielką zaletą jest przewiewny materiał, dzięki któremu nawet w 30-stopniowym upale czuję się komfortowo. Jak widzicie na zdjęciach noszę ją prosto, bez zbyt dużej ilości dodatków. Tym razem wybrałam dzianinowy naszyjnik i małe kolczyki. Do tego torba, wygodne buty i jestem gotowa na cały dzień biegania po mieście. Co Wy na to?









TEAM
Foto: Caribu
Stylizacja: Doradca STYLU
Ubrania: UNDULA moodstore

LOOK
Sukienka: Celestial Body / dostępna w Undula moodstore
Torba: Czarny / dostępna w Undula moodstore
Kolczyki: Monopolka/ dostępne w Undula moodstore
Naszyjnik: Krupka/ dostępny w Undula moodstore
Buty: Reebok

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz